Subject: Laserite kasutamine Lehmja Tammikus 22-23.11.24 valgusetendusel
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 17:15:34 +0200

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kasutada lasereid Jüris, Lehmja Tammikus
alljärgnevalt:

                22.11.2024 15.00 – 23.30  – paigaldus ja testimine, üritus
ise

                23.12 2024 18.30 – 23.30 – üritus ise

                Plaanis on kasutada lasereid Lehmaja Tammiku lagendikul.
Aga kuna puud on raagus siis ilmselt väljub ka osa kiiri metsa piirest.

Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 (joonisel märgitud
sinisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi põhisuunal põhjakirdesse

                b.            OPTLaser WP 30000 (joonisel märgitud
punasega) – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max
30 kraadi, põhisuund lõunaedelasse

Ürituse korraldaja: Rae Vallavalitsus, Eva Jaanson, 5554 9851

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.